Verder winkelen

Bestellen en leveren

Wij hebben veel producten in ons magazijn op voorraad, maar er is ook een aantal producten dat we op maat laten maken. Die laatste categorie producten heeft dus een levertijd. Wij verdelen deze over de standaard producten en de producten op maat. 

Bestellen

Op onze website kun je direct een bestelling doen. Deze kun je ook direct afrekenen. Met een account kun je ook op rekening bestellen. Wij proberen de informatie zo duidelijk mogelijk te communiceren op de productpagina’s. Bij de producten op maat is vaak wat meer advies gewenst.

Wanneer je meer advies wilt, of het nog niet helemaal zeker weet, dan kun je op de volgende manieren contact met ons opnemen. 

Telefonisch zijn wij van maandag t/m vrijdag van 7.30 – 17.30 uur telefonisch bereikbaar op 024-2030213. Wij kunnen je of door de bestelling heen helpen of deze voor jou noteren. Ook kun je altijd een mail sturen naar info@electromedico.nl, het contactformulier invullen of een appje sturen naar 024-2030213.

Voor producten op maat maken wij graag een - telefonische - afspraak om jouw wensen door te nemen en hiervoor een passende offerte te maken.

Leveren

De standaard producten zullen we, daar waar mogelijk, versturen met DHL. Na verzending ontvang je een mailtje van DHL met daarin een Track & Trace link. De pakketten versturen wij van maandag t/m vrijdag. Bij bestellingen onder de €100,00 berekenen wij €6,95.

Heb je spoed? Laat het ons dan weten, dan kijken wij wat we voor jou kunnen doen.

Bij producten op maat zijn er zoveel opties en mogelijkheden en die moeten passen bij jouw manier van werken en behandelen. Van een aantal samenstellingen hebben we altijd wel een product op voorraad staan om snel te kunnen leveren. Heb jij dan ook spoed, neem dan even contact op om dit met ons te bespreken.

Als jij jouw product samengesteld hebt en dit gaat bestellen, dan zorgen wij ervoor dat de bestelling bij de betreffende fabrikant doorkomt. Deze zullen met zorg het product gaan produceren en afhankelijk van hun toeleveranciers en de drukte zal jouw product geleverd gaan worden. Als wij een verwachte levertijd hebben, laten we dit altijd even aan je weten. Jij kunt je dan vast voorbereiden op de komst van jouw nieuwe product.

Voor het transport hebben we diverse opties die je hebt kunnen selecteren op de productpagina.

Ophalen bij Electro Medico: Wij zorgen ervoor dat het product goed verpakt hier klaar staat. Wanneer het binnen is in ons magazijn, dan nemen wij contact met je op om het op te komen halen. Zorg ervoor dat je een transportmiddel hebt dat groot genoeg is om het product te kunnen vervoeren.

Gemonteerd geleverd door een transportbedrijf: Zodra het product bij ons geleverd is, verpakken wij dit netjes en zorgen ervoor dat een transportbedrijf ingeschakeld wordt. Zij zullen contact met jou opnemen om de leverdatum door te geven. Normaal gesproken is dit de volgende dag. Het transportbedrijf zorgt voor een levering op de begane grond over de eerste drempel. Jij moet er voor zorgen dat het product op de juiste plek komt te staan. Ook het uitpakken en goed zetten is jouw verantwoordelijkheid.

Geleverd en geïnstalleerd op locatie: Wij zorgen ervoor dat het product op een afgesproken datum en tijd geleverd gaat worden bij jou. Wij zullen zorgen dat het product netjes uitgepakt en op de juiste manier neergezet wordt. Hierdoor heb jij er geen omkijken naar, alleen als wij je uitleggen hoe het product werkt. Wanneer het product op een verdieping geleverd moet worden en er is geen grote lift, helpen we graag mee. Dit doen we wel in overleg om te voorkomen dat we in onmogelijke posities komen te staan.

Voor alle leveringen geldt dat het product zowel door de eerste als door de volgende deuren moet kunnen en hier ook de draai moet kunnen maken. Heb je hier twijfels over neem dan contact met ons op, want bijna overal is een oplossing voor.