Onderhoud en reparatie-afspraken

Wij hebben met onze eigen fysioservicedienst een aantal zeer vaardige en technisch onderlegde monteurs in dienst waarmee we je kunnen ondersteunen. Heb je een storing, zit je met een technische vraag of heb je een defect aan een van je apparaten? Neem dan contact met ons op. Met goed advies kunnen wij je waarschijnlijk al helpen. Zo niet? Dan sturen we in overleg een monteur jullie kant op ter ondersteuning.

Meer weten over de fysioservicedienst van Electro Medico Nederland B.V.? Lees dan in de tekst hieronder wat meer over de diensten van onze fysioservicedienst of klim in de telefoon en neem contact met ons op voor de mogelijkheden. 

neem contact met ons op
bel 024 - 20 30 213

Wat verstaan wij onder een onderhoudscontract?

Een onderhoudscontract is bij ons een overeenkomst waarbij we ieder jaar één keer bij de opgegeven locaties langskomen om de aangegeven apparatuur te controleren en te keuren voor een nieuwe periode van een jaar. We voorzien dan elk apparaat waar wij onderhoud op uitvoeren van een keuringssticker en zullen na de onderhoudsbeurt jou voorzien van een rapportage waarin we toelichten wat we gedaan hebben. Wij voeren het onderhoud altijd uit volgens de normen en waarden van de NEN 3140.

Hoe jij bij ons een onderhoudscontract kunt aanvragen? Wij horen dan graag van jou welke locaties en welke apparatuur per locatie wij moeten komen controleren. Op basis van dat aantal spreken we een bedrag af waarvoor wij langskomen. Dit tarief is altijd incl. voorrijdkosten, werk- en reistijd en de smeer- en reiningingsmiddelen die wij tijdens het onderhoud gebruiken. Ook kan er altijd apparatuur die later is aangeschaft of die komt te vervallen worden gewijzigd in het contract. Op deze manier blijven we altijd flexibel en denken we mee met jullie situatie.

Heb jij interesse in zo'n onderhoudscontract? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden voor jouw praktijk!

neem contact met ons op

Meld je storing of vraag een reparatie aan

Heb jij een apparaat dat defect is, waar het display een storing aangeeft of waar een onderdeel afgebroken is? Onze monteurs kunnen op basis van jouw input in veel gevallen de oplossing benoemen en daar kunnen wij naar handelen. Een nieuw onderdeel dat jij zelf makkelijk kunt vervangen is snel opgestuurd. En als jij er niet uit komt, dan sturen wij hier een monteur achteraan die op locatie het probleem gaat verhelpen. Wij zoeken altijd eerst naar een duurzame oplossing voor de lange termijn, als laatste willen wij pas praten om het apparaat te vervangen.

Zit jij met een apparaat dat defect is of heb jij een andere vraag aangaande storingen of reparaties?

Wij zitten klaar om jou verder te helpen.

 

bel 024 - 20 30 213
usp-1
2000+ tevreden fysiotherapeuten

Meer dan 2000 tevreden fysiotherapeuten verspreid over heel Nederland

usp-11
Landelijke technische dienst

Eigen technische dienst inzetbaar door heel Nederland

usp-3
Betrouwbare partner

Sinds 1965 de totaalleverancier voor de fysiotherapeut

idealsofort1bancontactbanktransfer